Admón De Operaciones Con El Cliente Spanish Edition Christopher K Ahoy 9786071502421 Books
Download As PDF : Admón De Operaciones Con El Cliente Spanish Edition Christopher K Ahoy 9786071502421 Books
The global economy is witnessing previously unseen levels of competitiveness, forcing business leaders to contend with unprecedented challenges. No longer can companies seize and hold a customer base by operating adequately. In order to enjoy a competitive advantage, an organization must operate at exemplary levels of performance in every facet of business and maintain that degree of excellence indefinitely. This is achieved through careful alignment of operational systems and the use of innovative process management initiatives. “Unless an organization is uniquely qualified to deal with its customers by understanding its own strengths and weakness,” writes internationally renowned operational management expert Christopher K. Ahoy, “it will be unable to understand what is required to move from the current paradigm of doing business.”
In Customer-Driven Operations Management, Ahoy distills the most current business theories and practices that will help you weed out and eliminate operational inefficiencies and put in place the necessary metrics for providing products and services better, cheaper, and faster than ever. Ahoy walks you through the steps of creating a world-class organization, which include
- Mapping your company's processes to target weak points
- Realigning management systems from functional to process-focused
- Setting benchmarks throughout the process to help quantify levels of success
- Establish a system of knowledge management for the seamless alignment of teams and departments
- Improving process management using Lean, Six Sigma, and other methodologies
- Create a sound strategic planning initiative to eliminate future surprises
With diagrams and figures to highlight salient points, Customer-Driven Operations Management clarifies and simplifies the otherwise daunting task of enacting major changes in your company's operations systems.
Admón De Operaciones Con El Cliente Spanish Edition Christopher K Ahoy 9786071502421 Books
La Fundación Kumpi Mayu es un nuevo 501 © 3, cuya misión es llevar agua potable a los pueblos indígenas en el Perú. Si bien tenemos claro nuestro propósito, pero haciendo el sueño sea una realidad es mucho más compleja. Dicen que se necesita una aldea para criar a un niño. Para criar una empresa, se necesita un sistema. El libro de Ahoy era un salvavidas. La lógica, organización del material - paso a paso - nos ha permitido avanzar a través de los pasos de cambiar un sueño a un plan de negocios, un paso esencial para la búsqueda de financiación. Tal vez aún más importante, el proceso de centrarse en la satisfacción del cliente nos lleva a considerar las cuestiones complejas relacionadas con el cambio de hábitos, que es el tema central para proyectos de agua, saneamiento e higiene. Estamos profundamente en deuda con las ideas presentadas en este libro para nuestros éxitos.Product details
|
Tags : Admón. De Operaciones Con El Cliente (Spanish Edition) [Christopher K. Ahoy] on Amazon.com. *FREE* shipping on qualifying offers. The global economy is witnessing previously unseen levels of competitiveness, forcing business leaders to contend with unprecedented challenges. No longer can companies seize and hold a customer base by operating adequately. In order to enjoy a competitive advantage,Christopher K. Ahoy,Admón. De Operaciones Con El Cliente (Spanish Edition),McGraw-Hill Interamericana Editores S.a. de C.v.,607150242X,BOG_LIB_U_000860,Business & Economics Management
People also read other books :
- The Sinngate Secrets 7 Anything You Desire Season One edition by Kaden Mallory Literature Fiction eBooks
- Bound to be Punished Part III Bound to be Punished Series Book 3 edition by SP Miller Literature Fiction eBooks
- Duck Quacks Edward J Gizelbach 9781605712383 Books
- The Power And The Pride The Power Brokers Book 2 edition by Robert Vaughan Literature Fiction eBooks
- A Simple Mistake Dominic And Error Book 1 edition by T MacBestus Literature Fiction eBooks
Admón De Operaciones Con El Cliente Spanish Edition Christopher K Ahoy 9786071502421 Books Reviews
Este libro es una literatura muy simple y efectiva que nos permite mejorar nuestros procesos enfocados en el cliente, escuche que hay que escuchar la voz del cliente entonces vine a para buscar un libro que me ayudara a entender y desarrollar mi estrategia para mejorar nuestro estandar de servicio y me encontre con esta joya que me invita a ponerlo en practica de inmediato.
La Fundación Kumpi Mayu es un nuevo 501 © 3, cuya misión es llevar agua potable a los pueblos indígenas en el Perú. Si bien tenemos claro nuestro propósito, pero haciendo el sueño sea una realidad es mucho más compleja. Dicen que se necesita una aldea para criar a un niño. Para criar una empresa, se necesita un sistema. El libro de Ahoy era un salvavidas. La lógica, organización del material - paso a paso - nos ha permitido avanzar a través de los pasos de cambiar un sueño a un plan de negocios, un paso esencial para la búsqueda de financiación. Tal vez aún más importante, el proceso de centrarse en la satisfacción del cliente nos lleva a considerar las cuestiones complejas relacionadas con el cambio de hábitos, que es el tema central para proyectos de agua, saneamiento e higiene. Estamos profundamente en deuda con las ideas presentadas en este libro para nuestros éxitos.
0 Response to "[5QH]≡ [PDF] Free Admón De Operaciones Con El Cliente Spanish Edition Christopher K Ahoy 9786071502421 Books"
Post a Comment